Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona G│ˇwna www.1loahumancerama.fora.pl
Forum ILOA z Ceramy nic dodaŠ nic uj▒Š
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Takie idealy z Was.....?????????????????????????????????????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona G│ˇwna -> Dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 8:33, 07 Kwi 2014    Temat postu: Takie idealy z Was.....?????????????????????????????????????

Mo┼╝e kto┼Ť wie gdzie teraz pracuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakby trudno było im się powstrzymać, porażka...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ps.: [link widoczny dla zalogowanych] Prosze mi odpowiedziec bo zastanawiam sie nad cwiczeniami na orbitreku czy mam ─çwiczyc codziennie czy trzy razy w tygodniu?
Pytanie do tych co maja uniewaznienie. Po kolejnych oko┼éo 5 godzinach sytuacja si─Ö na tyle rozja┼Ťni┼éa, ┼╝e mog┼éam wej┼Ťc w ko┼äcu na ┼é├│┼╝ko porodowe. i co ???jak zwykle si─Ö odchudzasz??? I oczywiscie tez jak zobacze paj─ůka to wszystko mnie sw─Ödzi,mam paranoje,ze on po mnie ┼éazi...to sie nazwya choroba psychiczna Waga stoi w miejscu, nie mam pragnienia ale pij─Ö wod─Ö na przymus,┼╝eby nie czu─ç g┼éodu bo apetyt mam.A mo┼╝e ja jestem z tych co L nie zadzia┼éa? [link widoczny dla zalogowanych]
A po za tym ten gosc 3 to jest gosc 2 czyli niajnienormalniejszy czy mergusor Cher - Believe / The shoop shoop song B─Öd─Ö sobie tu pisa┼éa o swoich sukcesach i pora┼╝kach. Czasami by┼éo mi gor─ůco. Eh. [link widoczny dla zalogowanych] oronka-rozm-43-i2994817675.html a co do domu to lubi─Ö do niego wraca─ç od kiedy mieszkam sama i to tutaj w polsce zadko tak czu┼éam a do domu rodzinnego niechcia┼éam wraca─ç..............teraz jak doros┼éam mam swoj─ů rodzine to staram si─Ö by ka┼╝de z nas chcia┼éo wraca─ç to z przyjemno┼Ťcia,,moje dziecinswto by┼éo okropne i pami─Ötam ┼╝e robi┼éam wszystko chodi┼éam na spacery,do kole┼╝anek byle jak najpozniej do domu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Różnica podobno jest tylko w cenie, nazwie, firmie która te oba leki produkuje i sa jakies inne składniki które nie powduja tych wszytskich niedobrych objawów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dla kobiet nieu┼Ťwiadomionych s┼éowa 75tka rozci─ůga si─Ö do 85-90cm nic nie znacz─ů. ja mam szerokie biodra i p┼éaski brzuch
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bula, ciesz─Ö si─Ö ┼╝e masz co┼Ť co pomaga ci nie my┼Ťle─ç o tym wszystkim Ja po ostatniej \pora┼╝ce\ niemal si─Ö za┼éama┼éam i by┼éam bliska ca┼ékowitego zw─ůtpienia w to, ┼╝e wyjd─Ö... [link widoczny dla zalogowanych] vesnanka tylko, ┼╝eby za lekko si─Ö nie zrobi┼éo
Czlowieku, Raben to jest oboz pracy. Almra!!!!!!!!! ┼éo matko..za┼éama┼éam si─Ö to wybaw sie ile wlezie Cze┼Ť─ç wszystkim! [link widoczny dla zalogowanych]
Masz pojecie jakie to paskudztow i jakie niezdrowe ? Brak okresu i wiele innych. CZe┼Ť─ç. Czy mo┼╝na go dosta─ç bez recepty? ale mnie nie satysfakcjonuje COKOLWIEK z tego materialu.. Jest dobra 204-14-53 i 0505-797-154 Mam wra┼╝enie, ┼╝e to nie jest normalne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam Dziewcyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sugerujemy si─Ö jedynie WYPOWIEDZIAMI FORUMOWICZ├ôW ale nie chce nam si─Ö t┼éumaczy─ç tekst├│w angloj─Özycznych o SIBUTRAMINIE kt├│re s─ů publikowane i jako┼Ť NIE PISZ─ä TAM ┼╗EBY MIA┼üO TO ZABIJA─ć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

masz jakie┼Ť por├│wnanie czy sam med contour wystarcza? [link widoczny dla zalogowanych] troche mnie to wystraszylo...
bardziej zamula i og├│lnie mocniej odczuwa sie jego dzia┼éanie jak np bezsenno┼Ť─ç, ale i t┼éumi g┼éod w 100%... Dzie┼ä 9. od jakiegos czasu odchudzam sie.to znaczy nie jem slodyczy,jasnego pieczywa i nie pije napoi gazwanych.staram sie jesc mniej kaloryczne potrawy i nie jem po 18.nie moge powiedziec ze sie glodze ale po prostu sie ograniczam.od jakis 3 tygodniu krece po ok 25-30 min hula hop i jestem dzisiaj na 20 dniu aerobicznej 6 weidera.i nic!zalezy mi najbardziej na brzuchu bo mam w pasie az 75 cm(orzy niecalch 160 cm wzrostu).moze spadl mi z cm ja juz nie wiem co robic,trace motywacje.mecze sie od 3 tygodni i nic,zadnych efektow!powiedzcie mi dlaczego?bo ja juz mam dosyc I pami─Ötajcie dziewczynki najwa┼╝niejsze jest dobre nawil┼╝anie w┼éos├│w, bo inaczej b─Ödzie SIANO, takim przyk┼éadem jest moja kumpela,kt├│ra nie chce zainwestowac w dba┼éo┼Ťc i w┼éoski, no i jest siano. Nie wydaje mi si─Ö, ┼╝eby ten problem by┼é zwi─ůzany z wiekiem. [link widoczny dla zalogowanych]
Aga pisa┼éa┼Ť ┼╝e certyfikat z Goethego jest honorowany na r├│wni z DSH - mo┼╝esz napisa─ç co┼Ť wi─Öcej? Ja tam tylko podrozowalam i , na szczescie, nie musialam sie wciskac w ich rzeczy, szczegolnie na dlugosc,przy wzroscie 170cm ka┼╝dy kto tutaj pisze ┼║le czuje si─Ö we w┼éasnej sk├│rze, jedni maj─ů ogromn─ů walk─Ö przed sob─ů inni troch─Ö mniej musz─ů si─Ö pom─Öczy─ç, Naszym wsp├│lnym celem tak mi si─Ö wydaje jest dzielenie si─Ö osi─ůgami, r├│znego rodzaju radami jak ─çiwczy─ç jaki sprz─Öt jest dobry, kt├│rego raczej si─Ö wystrzega─ç a nie licytowanie si─Ö kto jest grubszy!!!!!!!!!!!!1 Tak jak ja masz obsesje na punkcie swojej wagi , tylko ja gdy mam napady jedzenia l─ůduj─Ö w kibelku bardz szybko....wymiotuj─Ö - to te┼╝ jest nie do zniesienia.Dlatego postanowi┼éam ( znowu) z tym walczy─ç, nie jestem teraz sama , s─ů tu na topiku naprawd─Ö fajne dziewczyny , kt├│re mi pomagaj─ů . napomoc!! Orbitrek fajna sprawa i widac efekty. A┼╝ chce sie patrze─ç do lustra I ca┼éowa─ç .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czesc dziewczyny mam 35 lat i dziecko maz wyprowadzil sie z dnia na dzien wlasciwie to uciekl .ZALATWIAM SPRAWE Z MIESZKANIEM A POTEM ROZWOD.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ca┼éy czas my┼Ťla┼éam, ┼╝e to tak bardziej na okres, ale dzis zobaczy┼éam w kalendarzyk ┼╝e co┼Ť mi sie sp├│┼║nia Robi─ç jutro ju┼╝ test, czy poczeka─ç jeszcze? Zaproponowali mi przyuczenie nieodplatne, ale ja jednak wolalabym cos platnego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale tak szczerz przez jaki czas?przez ca┼ée wyd┼éu┼╝anie..ka┼╝de podkrecanie ┼Ťrub czy na poczatku po operacji..? [link widoczny dla zalogowanych] Dzi┼Ť mija trzeci dzie┼ä.
na takim niskim obcasie sa na pewno wgodne Pozatem o Adkinsie mozesz sporo poczytac pod: Dzisiaj wyj─Ö┼éam mojego pierwszego kolca i zmieni┼éam na ┼Ťlicznego kobiecego sexy kolca witam serdecznie!! na pewno ciekawie . [link widoczny dla zalogowanych]
Moja ma dopiero 6 i najgorsze jeszcze przede mn─ů Czytaj etykietki w sklepach. cze┼Ť─ç czarnybez Unikamy warzyw str─ůczkowych jak groch, fasola i kukurydza. pijemy teraz wiecej wody dziennie niz przed L w ciagu powiedzmy tygodnia i nasze nerki nie sa przyzwyczajone do filtrowania takiej ilosci wody to jak nap├│r na tame musz─ů zwiekszy─ç obroty pracy i moze dlatego sie odzywaj─ů ??? 86;đŻđ░ đŻđ░ đ░ĐÇĐäđÁ, Jaki┼Ť rok temu, nie przeprowadza┼éam zadnej g┼éod├│wki, nie odchudza┼éam si─Ö a jako┼Ť─ç zgubi┼éam z 4 kilogramy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 8:33, 07 Kwi 2014    Temat postu: best_bra bardzo ┼éadny stanik, tylko gwarantuj─Ö, ┼╝e by┼Ť s

Moj synek mnie obsiusial.
[link widoczny dla zalogowanych]
Paniom spragnionym seksu radz─Ö najpierw zaj─ů─ç si─Ö inn─ů rzecz─ů, czyli nauk─ů ortografii, bo co ja tu widz─Ö to jest po prostu wstyd i skandal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na oponke i poprawe kondychy, co o tym myslicie , czy macie lepsze polaczenie cwiczen, mam dziecko i zostaja mi tylko cwiczenia w domu i jeszcze ta pogoda i dodam ze wczesniej nie cwiczylam i boje sie ze jesze bardziej spadna mi posladki [link widoczny dla zalogowanych] przy zdejmowaniu kamienia wra┼╝enie lekkiej wibracji, mniej-wi─Öcej jak przy borowaniu, ale mniejszej i bez tego cholernego b├│lu.
2 Brothers on the 4th floor - Never alone i brak ruchu . O co chodzi z tymi Gruzinkami? ─ćwicz─Ö po 45min do 1h dziennie, pij─Ö du┼╝o wody. W takiej sytuacji wystarczy samo IgM. [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz przysz┼éo mi do glowy, ze to on mogl mnie w nocy gryzc i stad te bombelki....!!!!!!!!!!!! Rozja┼Ťnia┼éam moje ciemne blond w┼éosy i powiem Wam, ┼╝e warto by┼éo mam naturalnie wygl─ůdaj─ůce rozja┼Ťnione w┼éosy, wprawdzie chcia┼éam troszk─Ö wi─Ökszego efektu rozja┼Ťnienia, ale jak na pierwszy raz to chyba wystarczy. W Dreznie jest juz 136 oplaty semestralnej, ja mam niesamowita przyjemnosc studiowania w tym cudownym miescie, za mieszkanie place 163, mam wspollokatorke. Ale ogolnie mnie poddali narkozie, tak┼╝e ca┼é─ů operacja trwa┼éa, kiedy ja spa┼éam i nic nie czu┼éam. cd. pomocy Niedawno urodzi┼éam c├│reczk─Ö, kt├│ra jest naprawd─Ö du┼╝a.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To by┼éa malutka parafia, zna┼é wszystkich a ja bywalam tam tylko od ┼Ťwi─Öta wi─Öc mnie nie zna┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps Dzis snilo mi sie, ze jem arbuza, oby jak najmniej takich snow
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam i zycze wytrwalosci sobie i calej reszcie glodujacym [link widoczny dla zalogowanych] Moje guzy s─ů r├│zne - jeden wielki 3 cm a reszta to kosz drobnych.
nie ja stopniowo najpierw odstawiam mieso i wszystkie ci─Ö┼╝kostrawne potrawy tydzien przed jem z regu┼éy warzywa i owoce oraz odt┼éuszczone jogurty do MAMA NICOLI............... Wczoraj na noc zaaplikowa┼éam pierwsz─ů tabletk─Ö, nic nie piecze, ani nie sw─Ödzi. u mnie dzisiaj 105 minut ┼éacznie, a na kolacje jajeczko i twarozek mniaam :/ juz mnie skreca Nie chcia┼éo mi si─Ö ani je┼Ť─ç, ani pi─ç, tylko spaaaaa─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
za tob─ů wcia┼╝ chodze bez przerwy uwodze juz prawie ci─Ö mam tu macie stronk─Öwww.coros.pl Nie wiem czy stosujesz nadmanganian potasu - mozesz to kupic w aptece za jakies 2 zl to taki proszek do nasiadowek po porodzie i innych urazach, szybko goi takie miejsca. [link widoczny dla zalogowanych] / coco. jest jakis bank czy sklep z telefonami... pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zastan├│w si─Ö!
[link widoczny dla zalogowanych]
I napisz ile kosztuje ten laser i gdzie robisz zabieg. w kazdym razie ta zona to aniol a on po prostu to wykorzystuje, nie chce jej dac rozwodu teraz, no jakby mogl dac jak tu ma wszystko na kiwniecie palcem a w turcji nie mialby nic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nabywaj─ůc status studencki uzyskujesz zezwolenie na prac─Ö /miniJob=400E m-cznie/, jeste┼Ť ubezpieczona, ponadto mieszkanie we \'wsp├│lnotach studenckich\' nie kosztuje du┼╝o. [link widoczny dla zalogowanych] szarpnelam sie i zakupilam sobie orbiego - co prawda dalam 800 z┼é , ale cwiczac wczesniej na sprzecie Kettlera nie wyobrazalam sobie sprzetu za 300 z┼é ( nie obrazam tu absolutnie nikogo - po prostu przyzwyczailam sie do pewnej wygody cwiczen i wiekszych mozliwosci sprzetu i jakos tak wolalam sie szarpnac niz byc niezadowolona z wydatku).
na brzuch - po rozlanym wyrostku sprzed 16 lat- ratunku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Z chorobami stop i paznokci do podologa na pewno nie s─ů pi─Ökne Dzisiaj 12-ty dzie┼ä z LiD─ů . Wiem, ┼╝e w moim salonie urody, wszystkie zabiegi wykonywane s─ů urz─ůdzeniami Glam Beauty. [link widoczny dla zalogowanych]
Cie┼╝ka fizycznie i obci─ů┼╝aj─ůca praca obarczona odpowiedzialno┼Ťci─ů a┼╝ za DWA ┼╝ycia i o tym przypominaj─ů nam co krok. tak─ů ani jasn─ů ani ciemn─ů... Bo po uzyciu pianki pozostawiam w┼éosy do naturalnego wyschni─Öcia, bo moja suszarka nie ma dyfuzoru (nie to, ┼╝e jest stara, bo ma zaledwie trzy lata, ale nie ma dyfuzoru). TAK TRUDNO ZROZUMIE─ć, ┼╗E PRZY KARMIENIU CYCKI S─ä TROCHE WI─śKSZE? i ilu dziewczyny (kole┼╝anki, przyjaci├│li, ┼╝ony) w takich chodz─ů ? [link widoczny dla zalogowanych] e_spodnie_z_latexu_fetish_bay_m_.html Na kolacj─Ö planuj─Ö p├│┼é pomidorka,og├│rek zielony i ma┼éa cebulka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szkoda, ┼╝e tu na forum nikt nie ma do┼Ťwiadczenia w tym temacie.
[link widoczny dla zalogowanych]
a pozatym co za idiota przepisal Ci te hormony?jesli maja takie działanie to znaczy ze sa zle dobrane.... Duzo sie slyszy tu na ten forum od was ze nikt nie chce polskiego faceta, i ze taki typ czy inny jest przystojniejszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Godzin─Ö temu polknelam dwie tabletki SUMAMED i teraz wlozylam GYNALGIN. [link widoczny dla zalogowanych] Candydoza to nastepny problem ale tu lewatywa nie pomoze zbytnio.
Jeszcze si─Ö nie przyzwyczai┼éam do nowej sylwetki, ca┼éy czas wydaje mi si─Ö, ┼╝e ┼║le wygl─ůdam w obcis┼éych ciuchach. Aksamitna na pewno b─Ödziesz zadowolona po wizycie u dr. I lekarz przepisa┼é mi takie leki. [link widoczny dla zalogowanych] acy+kalisz&lr= W tym samym czasie zaczolem tanczyc przez co obciazylem bardzo stopy ale to nie bylo wina tego. [link widoczny dla zalogowanych]
A propos baranka na glowie u 40-stki. Pozdrawiam Bu┼éka ma 70, braku┼é nie ma nawet 15. Opiek─Ö moge podj─ůc od lutego u siebie w domu na opolskiej -Krzyki . to nie koniec, teraz skoro masz juz zalozone szwy i panokiec bedzie r├│s┼é po linii po jakiej r├│s┼é wczesniej bo pod sk├│ra jest on szerszy niz na wierzchu, bedziesz musial zalozy─ç rurki wyprowadzj─ůce o tym ci nie powiedzia┼é?wiesz ten paznokie─ç wyrosnie ci i wyro┼Ťnie akurat na twoj─ů sk├│r─Ö wi─Öc brawo gratuluje! ja tak jak pisa┼éam, pobudzona jestem ale jakas taka przyklejona do ┼é├│┼╝ka. Nadzieja super i wieeelkie gratulacj─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 8:34, 07 Kwi 2014    Temat postu: Nie ma co tak ci─ůgle narzeka─ç, wkr├│tce wyp┼éaty i przekon

witam, ja od wtorku jade na kapusciance, pierwsze podejscie mialam w lutym i wtedy schudłam 8,5 kg, teraz mam drugie podejscie bo chcialabym zrzucic 60 kg, choc mam swiadomosc ze nie jest to kwestia roku, ale wierze, ze sie uda, jak nie jestem na kapusciance to tez sie pilnuje bardzo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaczniesz od mycia okien
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest wydety. [link widoczny dla zalogowanych] Witam,
Mnie dzisiaj lenistwo ogarnia. Nie przeczytalam jeszcze wszystkiego na tym topiku, ale moze jest tu ktos , kto tak jak ja cierpi na bezsennosc w zimie. ALBO BIORAC TABLETKI ANTYKONCEPCYJNE? No to na czym polega Twoja kontrola kaloryczno┼Ťci? pomadka natluszczajaca? [link widoczny dla zalogowanych]
jeden wyglada tak a inny inaczej po co komu co udowadniac. Nic w pozwie nie wspomnia┼éam , ┼╝e jest alkoholikiem , zle zrobi┼éam? Pan ┼éaskawy, m├│g┼é chocia┼╝ dac nam znak, ┼╝e nie zaszczyci nas swoj─ů obecno┼Ťci─ů...:/:/:/ Niekt├│rzy pacjenci skar┼╝─ů si─Ö te┼╝ na nieprzyjemny smak piasku denstystycznego (jest on s┼éonawy, z dodatkiem substancji smakowych, najcz─Ö┼Ťciej imituj─ůcych cytryn─Ö). Pono─ç s─ů znowu razem, a n├│z widelec by si─Ö pozakochiwali w partnerach tanecznych. No ale ja dalej to znam tylko z teorii, a b─Öde musia┼éa si─Ö przygotowa─ç do praktyki DZI─śKUJ─ś
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witajcie, TO MOZE BYC SPOWODOWANE ZESPOŁEM CIEŚNI NADGARSTKA.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do zginania, to mam raczej pelne, chodzi o wyprost nie moge wyprostowac w 100%, brakuje mi moze 5% a ten fakt uniemozliwa normalne chodzenie, bo chodzenie ze zgietym kolanem jest raczej malo mozliwe.. I rzeczywi┼Ťcie dzielnie towarzyszy┼éa mi od 3 w nocy do 16.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Atkins [link widoczny dla zalogowanych] najlepiej isc do kosmetyczki(lepiej wydac te 50 z┼é i mie─ç spok├│j od zaka┼╝enia ni┼╝ potem cierpie─ç z dziur─ů na ca┼ée ┼╝ycie) powodzenia!!
BLO trace-intact Moja mama m├│wi, ┼╝e wygl─ůdam jak napuchni─Öta, nie ┼╝e gruba, tylko jak napuchni─Öta, mam nadziej─Ö ze po operacji schudn─Ö.. Naszcz─Ö┼Ťcie teraz wszystko wr├│ci┼éo do normy i ju┼╝ jestem w domu. puszyta to byla przez niemal 2 lata Edyta Gorniak - no, w porownaniu do siebie samej sprzed ciazy lewatywe robi sie tak, ze wlewasz sobie wode do pupy i jednoczesnie masujesz brzuch [link widoczny dla zalogowanych]
Moim problemem jest to, ┼╝e lekarz nie mo┼╝e ustawi─ç mi hormon├│w na odpowiednim poziomie. Bzdura!!!!!!! Ale jak na brak ─çwicze┼ä, siedz─ůc─ů prac─Ö i niedoczynno┼Ť─ç tarczycy to 14 kg uznaj─Ö za sukces. nie martwcie sie - guzy tarczycy sa do wyleczenia. Czy ktos wie co to moze oznaczac bardzo prosze o pomoc? Zapytalam bo bylam ciekawa jakie skutki przynosza takie preparaty masa┼╝ysta z empiro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W og├│le nie umiesz nic znale┼║─ç, szcz─Öka ci opada jak laska podaje ci list─Ö gabinet├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanko---od kilku tygodni mam bole lewego jajnika, a gdzies od tygodnia bole te promieniuja na cale podbrzusze...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

R├│b dalej to co robisz, na pewno zobaczysz za jakis czas efekty, wytrwa┼éo┼Ťci! [link widoczny dla zalogowanych] ta dziwaczka kupuje szmaciane torby w lumpeksach a potem reklamuje si─Ö na ka┼╝dym forum- ┼╝a┼éosne Brakuje ci funduszy na torb─Ö za 20zeta zrobion─ů ze szmaty???
pozdrawiam wszystkich przed i po Na lepsze. tyle w tym temacie. LOGIKA boczek ??? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja bym do tego do┼╝ucila jeszcze TiGi: Zazwyczaj w jaki┼Ť czas po odstawieniu pigu┼é piersi powracaj─ů do swojego rzeczywistego rozmiaru. Najlepiej to tam dojecha─ç 5 lub 860, choc 860 jest pospieszny i nie zawsze stoi tam gdzie chcesz, najlepiej 5 bo staje wszedzie, troche dlugo pojedziesz bo ok. Krzysztof to normalne , ┼╝e mog┼éo j─ů bole─ç podczas stosunku jak mocno uderzy┼ée┼Ť j─ů w szyjk─Ö macicy.a to ┼╝e okres si─Ö op├│┼║nia bo prezesta┼éa bra─ç tab;etki te┼╝ normalne, tabletki nie reguluj─ů miesi─ůczki tylko oszukuj─Ö organizm.Jak nie bierze tabletek to mo┼╝e mie─ç napi─Öcie przedmiesi─ůczkowe, wtedy brzuch boli.Ci─ů┼╝─Ö nie zawsze oznaczaj─ů b├│le. Ktora jest wyzsza? Chcia┼éabym, ┼╝eby m├│j makija┼╝ wykona┼éa profesjonalistka, by┼éabym sk┼éonna zap┼éaci─ç nawet 100 z┼é wiedz─ůc, ┼╝e makija┼╝ b─Ödzie trwa┼éy. Cze mo┼╝e o kturom z tych piosenek chodzi Kim wilde zobacz sobie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
Później widać było tylko plecki, pupkę i tył główki.
Po kilku latach mozesz si─Ö stara─ç o wi─Öcej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W dodatku był na suficie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kasia Smutniak [link widoczny dla zalogowanych] Nie bardzo podoba┼éa mi si─Ö ta opcja bo wiadomo ,wszystko osi─ůdzie na firanach ,tapczanie itp rzeczach a nie bardzo mam zamiar na tym siedzie─ç a juz tym bardziej wdycha─ç resztki sprayu
na kurdwanowie, salon summaprada i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona. Jedna osobe scianalam 3 razy...za pierwszym razem choc bylo r├│wno...nie uklada┼éy sie...za drugim tragedia...no i odkrylam ze do tego rodzaju wlosa absolutnie nie mozna robic tego i tego...za trzecim razem jest super i tego sie trzymamy...teraz jak widze podobny wlos u klientki wiem co jest dla niej dobre a co nie... Jesli tak podzielcie sie doswiadczeniami. Ooooooooooooo ju┼╝ si─Ö pojawiaj─ů kobitki po Ko┼Ťciele ej to super.ja nadal musze zakleja─ç mego pazura bo wstr─Ötnie wygl─ůda.ale jest pocieszenie ┼╝e rosnie mi nowy i mo┼╝e b─Ödzie wreszcie normalny.jeszcze musz─Ö poczeka─ç z tak pi─Öknym obuwiem jak ty masz ale jest na dobrej drodze.i co wi─Öcej?nie obcina─ç pazurk├│w zbyt kr├│tko.a b─Ödzie dobrze. [link widoczny dla zalogowanych]
Choc teraz chodze i mysle ze mi boki znad spodni wisza, bo teraz mi sie boczki zrobi┼éy Tak wiec bronie sie rekami inogami ale chyba trzeba trampki wlozyc i d**e gonic. Zaczal mnie badac i jego zaskoczenie roslo, bo po torbieli ani sladu!!!Dodam jeszcze,ze oczywiscie mialam badanie CA 125 ktore oczywiscie bylo ok. trzymajcie sie dziewczynki oby wam kiecki pospada┼éy bo cm gubicie ze az mi┼éo Dla mnie Wlochy to moj jakgdyby drugi dom. Przeci─ůgaja nas na wszystkie strony podczas takich rozm├│w a potem i tak dzwoni─ů albo i nie ze sie nie dostali┼Ťmy. Zaczne od poczatku. Odno┼Ťnie tego ci┼Ťnienia to tylko zauwa┼╝y┼éam ┼╝e czym wolniej si─Ö chodzi to ta maszyna d┼éu┼╝ej wysysa powietrze, bo ta sp├│dniczka neoprenowa bardziej si─Ö wciska w maszyn─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona G│ˇwna -> Dyskusje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin