Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona G│ˇwna www.1loahumancerama.fora.pl
Forum ILOA z Ceramy nic dodaŠ nic uj▒Š
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

ja te┼╝ Ciebie pozdrawiam!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona G│ˇwna -> Dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 4:44, 07 Kwi 2014    Temat postu: ja te┼╝ Ciebie pozdrawiam!

znowu jak cos wynajde bede kopiwac i pisać (mam chyba fobie na tym punkcie bo cały czas siedze i szukam cos o L )
[link widoczny dla zalogowanych]
ja na razie (tfu, tfu....) nie widze po ubraniach ze cos jest nie tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witanko Ano zdarzy┼éo si─Ö tak bo mia┼éam guz na tarczycy,kt├│ry r├│s┼é sobie do ┼Ťrodka.Siedzia┼é sobie ma┼épiszon jeden na strunie g┼éosowej wi─Öc pan doktor musia┼é mi j─ů ciachn─ů─ç Ale nic to,chrypi─Ö sobie na jednej,mo┼╝e to i lepiej bo drze─ç to ja si─Ö potrafi┼éam [link widoczny dla zalogowanych] w koncu ten aparat jest po to byc ci pomo─ç..
ciesz si─Ö chwil─ů i tym co masz.. Moim zdaniem powinni im powstawiac z─Öby - to jest naprawde wazne. adrietta jakie podobne te twoje dziewczyny Super wygl─ůda┼éy pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
To s─ů ludzie, kt├│rzy mog─ů dopom├│c zobaczy─ç jasno ca┼é─ů Twoj─ů sytuacj─Ö. Warzywa zaleca si─Ö spo┼╝ywa─ç w postaci sok├│w, sur├│wek, warzyw duszonych i zup gotowanych na wodzie bez t┼éuszczu. Polecam Pana Dominika! Magda Schejbal Du┼╝─ů zalet─ů jest, ┼╝e m├│j organizm czuje si─Ö lepiej i jestem w coraz to lepszej formie, co uwidacznia sie w lepszym samopoczuciu i usmiechu na twarzy Trzymajcie sie ! A jezeli ja mam pelne usta tylko chcialabym troche podkreslic ich ksztalt (zeby byly tylko troche pelniejsze) to ile ml potrzebuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale jutro ju┼╝ biore na bank hehe rano sie zwa┼╝e i zmierze to sie podziele z wami efektami
[link widoczny dla zalogowanych]
to grzech, nawe tmyslec o ksiedzu, co chcecie, zeby swiete cialo na was lezalo, buehehehe A co ona tam pisze w tej Nowej diecie Atkinsa - ┼╝e kofeina nie wytr─ůca z ketozy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W dodatku był na suficie.

Poprawnie jest pisać lata 80.. [link widoczny dla zalogowanych] Ja własnie jestem po swojej pierwszej Zdecydowałem się na to po obejrzeniu programu w tv, potem troche poczytałem w necie i zdecydowałem, ze warto.
wiem ze kublin i gabriel odpada ze wzgledu na cene ale jestem dalej w kropce czy wybrac elit z marka loreal, czy select :/ czy moze zdz w lublinie bo tu mieszkam własnie... Masakra była niezła draka Obraz madonny w Luwrze [link widoczny dla zalogowanych] ,34.html jest lista. Normalnie ekspres [link widoczny dla zalogowanych]
pamietajcie wlosy krecone czy kedziezawe to w┼éosy z gatunku suchych. Do b┼éedu nie musze sie przyznawac bo takiego nie ma ani moje ego nie ucierpi na tym, osoba bez wadliwych genow rakowych moze pali─ç papierosy i rak nie uaktywni sie, predzej zlamiesz sobie nos niz np. Ot co! do wodnika75, pomoge Ci, tu znajdziesz dokladny opis cwiczen i male rysuneczki [link widoczny dla zalogowanych] G┼éowa do g├│ray Co do tej oponki to wielka nie jest, widoczna z przodu te┼╝ nie - jedynie z boku j─ů wida─ç .. ps dopisek ten stan zapalny jest na dole paznokcia (nie z boku) pozdrawiam i bardzo czekam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jasny dopasowany kostium, moga być spodnie i nie musi byc białej koszuli, żakiecik pozostaje zapięty, wystarczy skromny top
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej, je┼Ťli mia┼éaby┼Ť jeszcze jakie┼Ť zaproszenie do tego gabinetu, to by┼éabym STRAAAAAAAAAAAAAASZNIE wdzi─Öczna gdyby┼Ť zechcia┼éa r├│wnie┼╝ mi przekaza─ç takie zaproszenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to super ┼╝e s┼éysza┼éa┼Ť serduszko to na kiedy masz termin? [link widoczny dla zalogowanych] Nawet specjalnie nie przeprasza┼éa, tylko powiedzia┼éa ┼╝e mog─Ö przyj┼Ť─ç w niedziel─Ö.
Andru Donalds Mischelle pisala juz o tym ulotna chwila Bozeeeeeee kobiety jak ja bym pragnel┼éa zeby mi sie spozni┼é okres a potem zeby go wcale nie bylo przez 9 mieisecy.Wsp├│┼é┼╝yje z m─Ö┼╝─Öm od ok 2 lat bez zabezpieczenia bywalo ze bardzo rzadko wiec sie nie ziwie od tamtego mieisaca bardzo chchemy miec dziecko tylko nie wiem kiedy dokladnie ejst najlepszy moment .w tamtym miesiacu mialam okres 15 lipca, wyliczylam ale nie wiem czy dobrze ze od 25-02.sierpnia mam dni p┼éodne(okres mam raczej regularny raczej bo nieraz zawacha sie ze 2 dni) kochalismy sie codzien i dalej to robimy , nieiwme czy mozna jesli jestem w ciazy miec jakiekolwiek juz odczucia , troche pobolewa mnie dolna czesc brzucha, g┼éowa, i kreci mi sie w niej, wczoraj bylo mi nie dobrze(jestem osoba palac─ů ale nie ciagnie mnie do tego bo mi nie dobrez ale to pewnie przez bol glowy)poradzcie czy jest to mozliwe chyba ze popadlam w jakis urojenia? np. By┼éa w ┼╗orach u faceta te┼╝. Kiedysc szczepiono obowiazkowo na zwykla ospe,tzw.czarna. [link widoczny dla zalogowanych]
Nawet jak wbi┼éam mu nog─Ö na wystajacy gw├│┼║d┼║ z ┼é├│┼╝ka (bo dr─ůc si─Ö z┼éapa┼éam go za nogawk─Ö i poci─ůgn─Ö┼éam do siebie - trwa┼éo to dop├│ki skurcz nie min─ů┼é). czy ktos z was mieszka w middlesbrough lub w okolicach. na jakis skladnik w wodzie.Mialem robiony wymaz i posiew jednak wyniki wyszly ujemne mysle ze dlatego takie wyszly poniewaz objawy byly ledwo widoczne poniewaz 3 dni przed posiewem i wymazem posmarowalem napletek mascia clotrimazolum. Ja ci cos powiem i nie boje sie negatywnych komentarzykow dziwnych dziewczynek z tego forum - ja u┼╝ywam Diane 35 p├│┼étorej roku i ..... a tego lekarza polecil mi chlopak siostry ( studiuje medycyne) i naprawde wie mniej wiecej kto jest dobry we Wroc┼éawiu Swedzenie ma prawie kazdy przed zdjeciem aparatu... Masz racje mam tendencje do wrastajacych paznokcji i ze medycyna idzie do przodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy ma pani prawo jazdy?
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz te┼╝ jeszcze co nieco chowam i stawiam daleko bo wiadomo........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a moze jest tu ktos z g┼é├│wnegokto powiedzial by nam prawd─Ö?? [link widoczny dla zalogowanych] Szcz─Ö┼Ťliwa, bardzo szcz─Ö┼Ťliwa, mega szcz─Ö┼Ťliwa
W skutek takiego przestawienia cały dzień funkcjonujemy na zwolnionych obrotach jakby zamuleni - spowolnione reakcje itd. SPROBOWAC ZAWSZE WARTO A MOZE TO TO!JA TEZ MAM TEN PROBLEM,CZEKAM NA USG Startuje z waga 61kg ;/ mam 158cm ;/ Niestety jeszcze mi nie przeszło, nadal źle się czuję, mam nadzieję że to chwilowe. Potem postanowilam brac tabletki anty.Ale tylko 2 miechy poniewaz moje libido spadlo do zera i bylam baaardzo nerwowa.(wiem,ze trzeba brac na probe 3 opakowania, ale i tak ok pol roku odczuwalam konsekswencje wziecia 2 listkow tego swinstwa). [link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez bylam w renomowanym liceum i tez wyzywalam na obnizanie ocen. 11.Marzysz o wakacjach../gdzie?/ S┼éysz─Ö tylko co┼Ť w rodzaju: I chcia┼éambym zacytowa─ç jedn─ů osob─Ö :─çwicz─Ö ale nie za du┼╝o. i producent MY TSHZE GANH TIBET.A TERAZJAK ZOBACZYLAM W NECIE TE KAPSULKI TO MAM TAKIE SAME Z NUMEREM I SA ZIELONO ZIELONE.wiec mysleze ondostaje bezopakowaniai sam wklada w te pudelka dzisiaj tam pojde i wyjasnie ta sprawe ja chcialam miec M czerwony ten mocniejszy pozdrawiam was. siemka. Mo┼╝esz zrobi─ç sobie baleja┼╝ w ja┼Ťniejszym kolorze, np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 4:22, 08 Kwi 2014    Temat postu: I ch┼éopcze, oczywi┼Ťcie ja narazie daj─Ö rad─Ö ale w nied

staniki na 70 pod biustem maj─ů czasem zbyt w─ůsko ustawione miseczki;(((
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze all szukam piosenki tytu┼é SLIP czy jako┼Ť tak s┼éysza┼éem jom w radiu jak co┼Ť to piszcie wszystkim dzienki Stanis┼éaw Skublicki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze dlatego wzbudza tyle sensacji i niedowierzania. [link widoczny dla zalogowanych] W końcu nie mogłam już wytrzymać a położna kręciła się w pobliżu i mówię do niej :
biore jeszcze tabletki antykoncepcjne ale nic mnie nie bolalo przez braniem gynalginu wiec stwierdzam ze to od niego wlasnie. Ja po konsultacji z lekarzem zdecydowa┼éam si─Ö na wype┼énienie usuni─Ötej cz─Ö┼Ťci korzenia materia┼éem ko┼Ťciotw├│rczym wi─Öc koszty troch─Ö wzros┼éy. motakini ------> albo mam wra┼╝enie albo jeste┼Ť jako┼Ť bardzo ┼║le nastawiony do chirurg├│w?!jakie┼Ť nieprzyjemne sprawy z przesz┼éo┼Ťci? nic sie nie martw wszystko bedzie dobrze,uwazaj teraz na siebie i duzo odpoczywaj. 3 [link widoczny dla zalogowanych]
1 km !! codziennie musze skarpetke sciagac pod wplywem wody bo mi sie przykleja (bo leci mi krew z ropa) ehh meczarnia totalna... Przed snem nie pij─Ö Coli, kawy i innych pobudzaczy. da─ç kefirek, co Witam, zapraszam na nowe forum pazurkowe: Ja z ca┼é─ů pewno┼Ťci─ů za bezkonkurencyjny uwa┼╝am salon summaprada przy ul. Od ostatniej @ 6 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no a na koncu skonczylo sie tak [link widoczny dla zalogowanych] 2rd1.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
Napisz bo umieram z ciekawo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hahahahhahaah [link widoczny dla zalogowanych] Po zabiegu kilka dni m─Öki, nieprzespane noce.
Temperatura spad┼éa do 15 stopni. jak zmieni┼éo sie wasze ┼╝ycie po tym wyje┼╝dzie? Army of Lovers urodzi┼éa: Nawet nie wiem czy jest taka mo┼╝liwo┼Ť─ç ┼╝eby je usun─ů─ç...ale chyba tylko nadzieja ze kiedy┼Ť pozb─Öd─Ö sie ich pomaga mi ┼╝y─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Mniejsze ryzyko jo-jo. Twoja nadwaga jest przera┼╝ajaca ,wiec nie dziw si─Ö ze tak jeste┼Ť odbierana, A kosmetyczka jest chyba mniej bolesna ni┼╝ niejeden chirurg xD dzi─Ökuj─Ö za rady. podkre┼Ťla fale i sprawia ze one mniej si─Ö pusz─ů, jest to szampon do w┼éos├│w kr─Öconych z oriflame :] do w┼éos├│w matowych i sianowatych preferuj─Ö od┼╝ywk─Ö Timotei:ekstrat z miodu i monoi de tahiti / do w┼éos├│w suchych lub zniszczonych. Jak jeszcze raz powt├│rz─Ö to pozb─Öd─Ö si─Ö cellulitu na zawsze sk├│ra si─Ö ┼éadnie kurczy, naprawd─Ö super. Dzi─Öki usuwaniu laserem od 3 lat mam niezmiennie grup─Ö I Fajne wzorki mi wyci─Ö┼éa!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

;/ Boje sie ┼╝e to sie nigdy nie skonczy i zostanie mi peruka
[link widoczny dla zalogowanych]
Naturalnie jest b.┼éadn─ů kobietka. kurcze jestes pewna ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rozważałam meride, bo znajoma lekarka sama sie nia odchudzała, pieknie schudła, ale....potem jeszcze piekniej przytyła. [link widoczny dla zalogowanych] w radiu leciała piosenka Feela nie wiem jaka lekarz podszedł wbił mi jeszcze raz igłę i zapytał czy boli, powiedziałem ze nie i na tej podstawie stwierdził ze znieczulenie zadziałało (palec byl dretwny czy jak kto woli sztywny).
Zolty motylek swietnie Tylko nie wiem po co Ci glodowka ale skoro chcesz Znacie jakies sposoby na rozjasnienie wlosow domowe albo inne? W ten sposob bedziesz wiedziec, co jest oczekiwane i czy jestes na tyle dobra, zeby taki test pozytywnie przejsc. z g├│ry dzi─Öki za odpowiedz JA . [link widoczny dla zalogowanych]
zaj**iste sa te spodnie moim zdaniem Ja tak┼╝e poszukuj─Ö kole┼╝anek gdy┼╝ jestem troszk─Ö samotna. grudniu po d┼éu┼╝szym czasie by┼é w domu podczas moich p┼éodnych dni od ale zaraz sie biore do roboty. Nie jest tak rozowo jakby sie wielu moglo wydawac. Dasz rade na pewno ja dzis dzien 4 jest spoko takze i ty dasz rade mi zupka jeszcze nie zbrzydla ale to moze dlatego ze wyszla mi calkiem smaczna warzywa sa miekkie lecz nie rozgotowane pozatym ja ta zupe jem MEGA ostr─ů i jakos tak ┼éatwo mi wchodzi w razie jakichkolwiek watpliwo┼Ťci pisz mi┼éej nocy dziewczyny i do jutra Trwaj dalej w tym swoim arcyzabawnym ┼Ťwiecie nudy i ob┼éudy .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nienawidze kobiet bez klasy.
[link widoczny dla zalogowanych]

Tu do was wpasc to czlowiek zawsze sie usmieje..
[link widoczny dla zalogowanych]
┼Ülepe myszki buszuj─ů w zapasach olbrzyma, z┼éy wilk sypia w jego ┼é├│┼╝ku, a trzy ┼Ťwinki buszuj─ů po jego samotni. Mieszkam w kraju pelnym Torkow i arabow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a na obiad b─Ödzie zupa grzybowa z suszonych prawdziwk├│w [link widoczny dla zalogowanych] Nawet o godzinie 20.00
Gdybym nie czyta┼éa ┼╝e nic mi si─Ö nie stanie nie wiem czy bym wytrzyma┼éa ten kryzys rano. jestem zadowolona z efektu mimo, iz mam barana na g┼éowie. Tam ci wszystko powiedz─ů. nie lubie jablaka bo jest wsciekle przemadrzala i nie podoba mi sie jak wymach*je tymi lapami przed kamera, zeby namowic ludzi zeby na nia glosowali. to mo┼╝e jeszcze ja, ....┼╝ycze Ci powodzenia i cierpliwo┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem dziewic─ů, ┼╝eby nie by┼éo Ale jednocze┼Ťnie jestem lesbijk─ů, ┼╝aden facet nigdy nie zadzia┼éa┼é na mnie tak, jak dziewczyna. ja znalazlam tu bardzo dobra klinike i lekarzy ale terminy dlugie- no ale nic jak trzeba czekac to trzeba... To ja te┼╝ si─Ö do┼é─ůcz─Ö jhf a za wypisanie recepty sie placi? Nie wiem czy badania hormonalne to jest pewnik, ale w przypadku ryzyka raka szyjki macicy warto zrobi─ç sobie badanie kolkoskopie kt├│ra jest bardzo dok┼éadne i wyprzedzaj─ůca zagro┼╝enie i tutaj wspomniany par─Ö post├│w wyzej dr ┼Üwidrak z Komandorskiej jest wart polecenia, bo robi te badanie Pr├│bowa┼é kto┼Ť? Ja jednak sie na ten temat nie wypowiem, bo nie mam porownania z poludniem, poza tym nie pracuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona G│ˇwna -> Dyskusje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin