Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona Gwna www.1loahumancerama.fora.pl
Forum ILOA z Ceramy nic doda nic uj
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

ja nakładam na suche i folia i recznikiem trzymam godzinke.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona Gwna -> Dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 21:02, 10 Kwi 2014    Temat postu: ja nakładam na suche i folia i recznikiem trzymam godzinke.

Zastanawiam sie nad operacyjnym usunieciem tej blizny.
[link widoczny dla zalogowanych]
A jeśli to rodowity Anglik to może jakiś album o Polsce?
[link widoczny dla zalogowanych]
moi drodzy ...
Hej dziewczyny, ja tez mam problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wypiłam na razie jeden kubek i stwierdzam, że nie jest ona taka straszna Tylko jakby można ją było posłodzić

przy regularnym stosowaniu naprawdę pomagają. [link widoczny dla zalogowanych] Zaj**iste masaże, zaj**iste masażystki ....
Sala EKO jest bardzo przyzwoita - anestezjolog jest ciągle na miejscu, znieczulenie za darmo, panie położne hmmm ponoć zależy od zmiany - moje wyglądały groźnie ale okazały się bardzo w porządku. Powiem wiec wprost i mam nadzieje, ze nie zrobie im antyreklamy bo mi sie tam naprawde podobalo, a probowalam juz zabiegow w kilku, odwiedz salon na ul.Dubois, nazywa sie Yasoda, ja mialam robiane juz tam kilka zabiegow roznych i jestem bardzo zadowolona, tylko idz do blondyny, tzn czarnej nie sprawdzilam ale jakos tak ta blondynka budzi moje wieksze zaufanie i sie sprawdzilo, pozdrowka ;D Gabinet kosmetyczny Lico (http://www.li-co.pl ). Dzisiaj byłam u Pana Tomka Pietrzyka- rewelacja, polecam wszystkim, jestem baaaardzo zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych]
Stylizacja pinak energetyzująca i fluid loki na dopingu. Ja mam dietę, ćwiczę więc nie uważam, że to jest sposób na odchudzanie bo nie jest, ale na poprawdę samopoczucia i funkcjonowania układu pokarmowego, co sprawi, że będzie łatwiej się chudło dzięki diecie i ćwiczeniom.O to mi chodzi Górniak tylko jak przychodzi czas wizyt to czlowiek troche sie steesuje ________________________________________ Meggyn, Jem praktycznie to co zwykle tyle ze O slodyczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czego się bać, wręcz przeciwnie, byłam bardzo zaskoczona i zadowolona, że można tak normalnie i na luzie, bez skrępowania rozmawiać z (jakby by nie było) obcym człowiekiem, facetem, tym bardziej, że jeszcze kilka minut temu trzymał paluchy w ...., bałam się, że będę się wstydziła spojrzeć mu w oczy a tu niespodzianka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Szczerze mogę polecić tego dziewczynom którym kompleksy utrudniają życie ten Doktor dostał prawdziwy Dar ja wierze że od Boga Czasem myślę, że być może gdybym nie mogła chodzić, nie wybiegłabym jako 3-latka z tego pokoju i nie wpadłabym pod wrzątek..
Teraz mi wrasta znowu i to w obu palcach u nogi dużych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo nie wiem ile ich trzeba robic w czasie glodowki.
Antybiotyk nazywa się MUPIROX i jest dostepny tylko na recepte.
[link widoczny dla zalogowanych]
do twarzy.
[link widoczny dla zalogowanych] i podam Wam namiary.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i jeszcze raz odradzam od podpisywania umowy z ta firma. [link widoczny dla zalogowanych] Już po Rozmowach... cóż z wypowiedzi tych dwóch dziewczyn wynika, że romans z Księdzem nie prowadzi do niczego dobrego.
Wiem tylko jedno: Spróbuję więc jeszcze raz.Pozdrawiam Krótka sprawia, że nasz przewód pokarmowy może choć dzień odpocząć. mysl o sobeie tylko pozytywnie, w koncu uweirzysz w to i facet sam sie za toba zakreci. Witam mam pytanko co do jakości żelu firmy Margoo ... [link widoczny dla zalogowanych]
str. mam dzikie mięso, stan ropny i wypływa mi krew ... Mamamagdalena ja mam na imię Ewa, nigdy jakoś nie lubiłam go, ale wśród wszystkich Amelek, Klaudii itp teraz jest rzadkością Olę ma moja siostra i to imię zawsze kojarzyło mi się z taką grzeczną, ułożoną dziewczynką, a nasza Olka to diabeł wcielony Ja swoim dzieciom nie wybierałam zbyt długo imion, bo kiedyś nie myśląc nawet o dzieciach, mówiłam że jak będę mieć syna, to nazwę go Maksymilian lub Aleksander. jak praca? ja pracuje na zelach tej firmy: Dzień doberek jednorazowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo bym prosiła o pomoc jak ktos słyszał o tym, podobno jest w ktorejs ulicy odchodzącej od rynku ale jak nie znalazłam, miałam tylko takie informacje ale skutuów zadnych z tego szukania.Wiec jakby ktos cos wiedział to prosze o pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po za tym w pierwszym dniu okresu umieram więc tem dzień odpadnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
do autorki topiku , masz moze gg?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kiedy byłam mała, te loki były większe...
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja tak je kocham... Odstaw tribiotic !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ten topik i tak nic nie zmieni- kobiety nadal z zazdroscia wpatrywac sie beda w obrobione komputerowo zdjecie pieknych kobiet (czy moze bardziej piekne zdjecia kobiet) i nadal beda z zawiscia krytykowac kazdy odnaleziony skrupulatnie-badz tez wymyslony- mankament ich urody.
Kupowalas meridie??jesli tak to w jakiej cenie???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cześć! [link widoczny dla zalogowanych] no a na koncu skonczylo sie tak [link widoczny dla zalogowanych] 2rd1.jpg
Przepisał mi duphaston i mam usg w czwartek. Nie zniknelam . bo czytalam ze lepiej unikac wysilku fizycznego W piątek byłam u swojego lekarza, tego, który mnie operował. moze macie pojecie gdzie w Poznaniu mozna kupic LIDE albo Meizitang?? [link widoczny dla zalogowanych]
TAAAAA a ciekawe jakie ty będziesz miała plery od tych plecaków na starość ALICJA ManyPenny Dla zainteresowanychwww.canova.pl boje sie o malenstwo czy wszystko z nim wporzadku... jeżeli kochasz sercem patrz... Regine-specjalnie dla ciebie wypróbowany przepis-cukinia nadziewana łososiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
l'oreal professional albo schwarzkopf bonacure???
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja od poczatku mowilam po wlosku, uczyla sie juz w Polsce, ale moj mangielski strasznie ucierpial odkad jestem we Wloszech, jak tylko zaczne zdanie po angielsku, to koncze po wlosku, ale przynajmniej wszystko rozumiem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jestem tu chyba najniższą osobą (niestety), mam 155 cm, ale nie chciałabym ważyć mniej niż 53 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Proponuje odetnij sobie palce w mysl twojej idei , bo Bog za kazdym razem sprawi, ze odrosna . Gdyby było możliwe wolałabym je wyrównać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ubielbiam spotkania z ludzmi i długie rozmowy.
I po co jak tu ma wszystko sponsorowane.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bez tego lipa. [link widoczny dla zalogowanych] nic a nic.
[link widoczny dla zalogowanych] twem-na-bezsennosc Gruba moje gratulacje (juz w krótce będziesz musiała pseudonim zmienić Czy piaskowanie jest bezpieczne? ostatnio moja kolezanka usłyszała rozmowe twóc turków w Londynie jeden z nich powiedział ze idzie wyrwac sobie dziewczyne a jak mu nie wyjdzie to zawsze napatoczy sie jakaś Polka, rodowici anglicy tez mają o nas złe zdanie fuj! [link widoczny dla zalogowanych]
życzę ci by kość rosła w naturalnie szybkim tempie i była silna jak stal tego samego tobie życzę.. tylko nie już nie w Polsce..... Następnego dnia rano wyskoczyłam z łóżka,ciesząc się że jeszcze żyję. napewno bol jest bo sie dostaje srodki przeciwbolowe- zobaczymy.... 1) płyn do lewatywy musi mieć ok. Jesli przekroczycie 20g wchodzicie na spalanie wegli zamiast tluszczu. Zara???
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny sukces, może maleńki ale jednak BRAK APETYTU.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
lecz po ciąży stało się to niemożliwe.....
Toto-Africa
[link widoczny dla zalogowanych]
10-20% nieba


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona Gwna -> Dyskusje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin