Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona Gwna www.1loahumancerama.fora.pl
Forum ILOA z Ceramy nic doda nic uj
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Gdzie się nie obejrzeć tam same rodzinne kologacje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona Gwna -> Dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 8:15, 08 Kwi 2014    Temat postu: Gdzie się nie obejrzeć tam same rodzinne kologacje

Kilka lat temu maiłam ten problem i pomogły mi wizyty u masażysty - kręgarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czasem uda sie zakupic Alitalie w dobrej cenie i wtedy tranzytem przez Rzym sune do Warszawy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

17)Freakstyle Deejay Team - Boom Da Bass (DJ E-Maxx Remix) [link widoczny dla zalogowanych] Co jeszcze radzicie?
ja ciągnę tak od tygodnia i chciałabym jeszcze z dwa (1 czerwca wielkie ważenie) a potem więcej warzyw, jakieś owoce i może czasem makaron (tego mi chyba najbardziej brak) i kawałek razowca, albo nieco kaszy. a wybawie ale to jeszcze kuuuuuuuupa czasu ... nieraz skutkuje terapia, nieraz silna wola, upór, wsparcie bliskich... julii- nie ja nigdzie nie wyjezdzam na swieta, zostaje w domu i odpoczywam ty tez? Głodówka to nie odchudzanie tylko oczyszczanie organizmu. [link widoczny dla zalogowanych]
- ale co sie nie robi jak czasu tyle i ladna pogoda, babka opowiada ja slucham, jak to u wrozki, a na koniec walnela tak, - poznasz milosc swojego zycia za 10-siec dni, jak to uslyszalam to myslalam ze z krzesla spadne, wiec zapytalam ile to kosztuje, ona ze 100 zl. Ratunku!!!! A z Pawełkiem kręcą 5 minutowe sceny jak się liżą no to już naprawdę porażka Marysia za życia błogosławiona. Marudził że nie ma żadnych pająków itp. znasz przyczyne swoich poronien?? zawsze cos innego miala do zrobienia ja podejrzewam, ze ona sie p oprostu boi... wlasnie...dzieki ,wylecialo mi z glowy,tez szkoda gostka..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Biorę cały czas rovamycyne i co trzy miesiące robię badania, niestety nie mogę trafić na dobrego lekarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co myślicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rolliza, chyba masz rację z tymi białkami. [link widoczny dla zalogowanych] Zastanawiam się jak się za to zabrać.
Jarre owszem gwiazdą jest,ale nie typu amerykańskiego,zeby za nim na okrągło łazili i fotki strzelali,w róznych sytuacjach,zresztą co ja wiem on prowadzi raczej zycie samotnika, więc trudno o ocenę,kazdy w swoim albumie ma zdjęcia którymi się chwali i takie które by podarło co do liftingu nie mam!ale dużo czytałam wypowiedzi na ten temat osób,które go mają,no i niestety jak wszędzie może być zrobiony ''naturalnie '' i na wyrost,tak jak z piersiami mam pytanie wlasnie sobie kupilam lampe i w srodku niej na spodzie jest taka niebieska folia? Co stosujecie z rana, żeby pozostał efekt loczków? Cześć wszystkim Nie ma w Polsce jadowitych pająków tzn na tyle jadowitych i mających tak silne kiełki jadowe aby mogły one przebic ludzką skórę nawet niemowlecia Jednak ten tygrzyk potrafi kąsnąc sprawdził to na własnej skórze mój syn, pająki od dziecka go fascynowały i sobie sprawdzał ktore naprawde gryzą [link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny juz jest piata!!! Pozdrawiam goraco i nie licz że w ciagu miesiaca staniesz sie super laska....nawet na glodówce Można wydać majątek na zdrową żywność, zioła, bio-preparaty, bez efektu! a tutaj przed: haha dobre dobre nie myślałam że przytulanie pomoże gdybym wiedziała już dawno bym to zrobiła Odezwijcie sie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kimber, no właśnie Triumph w swoich sklepach nawet połowy wlasnych rozmiarów nie ma, choć na stronie firmowej czy na Figleaves są staniki do miski H-I.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdiagnozowane je jako zespół rowka kanału łokciowego. [link widoczny dla zalogowanych] Stellamix wielkie dzięki za sposób z mąką ziemniaczaną, po dwóch podaniach po biegunce ani śladu Jak to fajnie, że jest takie forum
Takiego topiku mi właśnie brakowało. wiem gdzie ma swoj punkt np lot ale czy ktos wie gdzie ma np ryanairs??jakies tanie linie lotnicze?wiem ze moge kupic bilet przez net jednak dla pewnika wolalabym tradycyjna droga. niestety bez wysilku niebedzie super sylfetki i mniesni , a zeby efekty w a6w byly jeszcze lepsz polecam wszystkim zdrowa diete bez tluszczy. Ja tez z Mississauga Bo firan nie zawiesicie. [link widoczny dla zalogowanych]
Też kiedyś już sporo na niej schudłam, wiec powracam do źródeł. Życzę Ci duużo cierpliwości, bo będzie Ci potrzeba, chce kotka . Poznaj przyczyny powstawania kamienia nazębnego >>> no to i ja dołączę do klubu ostatnio noce to koszmar ciągłe drętwienie jednej i drugiej ręki +sztywnienie karku w moim domu też są takie pajaki: Mam 15 lat i wielki problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powiem szczerze że dzis mnie to nie przeraża.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszłam tam do fryzjera.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no wlasnie najwiekszy problem z walizkami, a raczej z kg w sumie moge wziazc 20 kg plus 10 podreczny, ale co to jest 30 kg jak z 10 to same kosmetyki hihih Narazie wyciagnelam wszystkie rzeczy ktore wydaje mi sie ze bede brac. [link widoczny dla zalogowanych] jak juz bylo widac glowke Malutkiej, to ktos \skoczyl\ po lustro, zeby moja siostra tez mogla ja zobaczyc!!!
Proszę o odpowiedź... Jaki jest ten lekarz? I to tez mi sie tam podoba, że potrafią odmówić zrobienia czegos w czym na pewno żle bym wygladała. rozumiem jakbys po 2-3 godz dziennie na zwyklym.... nakladala mi po cieniutkim pasemku szczoteczka do zebow, wyszedl mi piekny kolorek brazowo -rudy. [link widoczny dla zalogowanych]
a co do dobrej kosmetyczki to......... Kurs w Gdansku dobry jest w Europejskim centrum Ksztalcenia na ul.slaskiej 12...ja tam sie dostalam przez Urzad Pracy ale trzeba byc pierw zarejestrowanym i zlozyc aniete ze chce sie isc na kurs....normalnie kosztuje z 4 tysiaczki.Jednak po kursie mialam ptrzerwe z miesiac i z kumpela zdecydowalysmy sie isc na staz by sie dobrze nauczyc tego zawodu....niestety przyjeto nas z otwarty,mi rekami i atmosfera niby luzna lecz teraz wyszlo ze nikt niechce za bardzo nas uczyc...fryzjerki sie dasaja bo to nie ich dzialka tylko corki szefowej...rodzinna spoleczka....jestem wsciekla...mija juz 4 mieiac stazu a my sie cofnelysmy do tylu...na kursie wszystko robilysmy i szlo ok a normalnie tu naz bezczelnie jakby zblokowali...niejestem moze juz superdobra ale wiele moich modelek bylo zadowolonych i mimo iz sobie same zalatwiamy to utrudniaja nam przyprowadzanie modelek bo niema kto uczyc...dlatego szukamy pracy choc nap ol etatu....mam to gdzies! Bardzo jestem ciekawa Wiem o czym piszę bo na początku ciązy leżałam w państwowym szpitalu i mam porównanie (to co się tam dzieje woła o pomstę do nieba, a składki przecież płacę i za darmo tam nie leżałam). Chociaz glodowki najlepiej dzialaja kiedy sa czesto powtarzane niz te nawet bardzo dlugie ,ale bardzo rzadko robione bo w miedzyczasie organizm sie ponownie zanieczyszcza. ubierz to, w czym czujesz sie dobrze wtedy twoje zachowanie bedzie swobodne i naturalne, przez co bedziesz wygladac promiennie że masz za mało czasu, że jesteś ciągle zmęczony/a, ze nigdzie nie wychodzimy, ze to ze tamto....ech...zycie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 8:17, 08 Kwi 2014    Temat postu: pozdrawiam

Umawiam się z pracownikiem firmy , który robi mi zabiegi w domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślicie, że bieganie na moim rumaku (jak określam mojego orbitreka) może się do tego przyczynić?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Wiec coz.....
Darek ! I mniej więcej w jakich granicach cenowych? Ja jadłam jak tylko miałam ochote a najdziwnieje było dla mnie to ze czułam sie taka napchana ze az sie zastanawialam czy nie za duzo jem no ale schudłam wiec chyab nie http://www.youtube.com/watch?v=UAOxCqSxRD0 Polecam gabinety Nomasvello - zabieg fotoodmładzania kosztuje 99 zł (to hiszpańska sieć gabinetów w całej Polsce), po zabiegu kupiłam specjalny krem z witaminą C za 100 zł - rewelacja! [link widoczny dla zalogowanych]
Po to, zeby ta lafirynda przyszla i gwizdneła mi go sprzed nosa! Kochana gdzie to jest? Jak długą głodówkę zaaplikowałaś sobie Myycha? I zastanawiam się czy nie skrócić głodówki. skora? Co z tego, ze schudla, skoro twarzy juz nie ma tak ladnej jak kiedys, rysy rozmyte i zgrubiale - bo tak jej juz zostalo, nawet jesli drugi podbrodek troche znikl. Kobiety baniek chinskich łączmy się!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze zalezy jak trafi się z klientami, bo może byc tak ze pewnych rzeczy nawet nie spróbujesz;/ te główki fashion i stylizacje barbie też uważam że są marnotrastwem czasu...;/ ale to juz wymysł szefowej...;/ także ja już się rozglądam za kolejnymi kursami...
[link widoczny dla zalogowanych]
przepraszam, ze tutuaj sie wcinam ale otworzyłam watek i nikt sie nie wypowiada a ja potrzebuje pomocy albo chociaz rady bo sama nie wiem z gory dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szkoda yzykować i chodzić do niepewnych lekarzy, bo jak nie odratują to albo trzeba usuwać, albo wam czernieje ząb wynerwiony tak nieładnie :/ [link widoczny dla zalogowanych] Ninja Witamy,
Unikanie ostrego słonca latem i smażenia sie na murzynke w solarium , bardziej zapobiegliwi mogą smarowac sie kremami z filtrem. ja tez mam krecone wloski..moze to nie sprezynki ale bardzo mi sie podobaja,choc czasami mam z nimi problemy.... Tam fajne jest. Kukulska kiedyś była ładną dziewczyną, ale nigdy tak ładną jak Górniak. Farba chce tu zostac [link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawia mnie tylko jedno. [link widoczny dla zalogowanych] / Moim zdaniem Mucha jest przeciętna ( nie chcę napisać, że brzydka). tez mam przepisany ten lek ale jakos nie moge sie przemoc... Peeling genialny, skóra cudownie miekka, spreżysta i nawilżona... Xenna na mnie nie zadziałała, spróbuję jeszcze Figurę1 i może jakoś przetrwam nockę. LOGIKA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szczegółowy opis:
[link widoczny dla zalogowanych]
Małachow pisze,że po dobrym oczyszczeniu kiedy organizm zaczyna prawidłowo funkcjonować wtedy człowiek ma wagę optymalną dla swojego ciała i jeśli np.waga wyjściowa była zbyt niska to póżniej się zwiększa w przypadku bardzo szczupłych osób.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja natomaist ciagnelabym do polski. [link widoczny dla zalogowanych] W poprzednich ciążach przed poronieniem pobolewał cię brzuch czy czułaś że coś jest nie tak?
Czesć ! Dodam, że się nie odchudzam, jednak moje posiłki nie są bogate i wygórwane. Albo jak już je to jakieś mięsko, u mojej to działa, np. wyjezdzam 25 lipca- a wiec do tej daty mam czas by COS Z SOBA ZROBIC- mam nadzieje, ze moge na was liczyc dziewczyny! Z tym seksem i księdzem, wcale nie jest tak kolorowo. [link widoczny dla zalogowanych]
witam Regine, anakondo-jak sie czułyście wchodząc w stan ketozy?? Gdyby nie te wszystkie stereotypy to nie miałabym wątpliwości bo to cudowny facet! W tej serii jest np . ale mogło to tez być spowodowane tym iż mam teraz cięzkie kobiece dni. Dodatkowo stosuję ćwiczenia z bloga: ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mnie brzuch bolal bardzo dlugo.
[link widoczny dla zalogowanych]
co jest nikt nie korzysta z usług kosmetyczek lub fryzjerów? Dziewczyny odebrałam bete 57.8 zrobilam test i są 2 kreski jestem taka szczęśliwa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a pozatym sarozne promocje moi znajomi zakladali gdzies miesiac temu i placili za wszystko 12,99 funta ale nie wiem co dalej maja w umowie nie pytalam [link widoczny dla zalogowanych] dobre i 10 lat w bogactwie przeżyć hihi Jakoś nie wieżę że zanim my dożyjemy tylu lat to ZUS będzie jesz płacił hihi na pewno coś znajdą by cięcia zrobić
Flora bakteryjna w ustach niszczy nam zeby jesli ich nie myjemy. czy orbitrek mi w tym pomoże? Ja robiłam u dr Bromy usta i szczerze powiem ze wcale nie miałam do niego przekonania, faktycznie widziałam kilka jego prac i to skłoniło mnie do pójścia na konsultacje, moje wrazenia po konsultacji były bardzo pozytywne, on wie co robi, od razu powiedzial czego sie nie da zrobić i co mozna zrobić.Postanowiłam mu zaufac i wyszłam na swoje, nie żałuję. [link widoczny dla zalogowanych] ki-34g-75g-jak-nowy-i1407992746.html A tak w ogóle to jak tam laski??? [link widoczny dla zalogowanych]
Teatrze Wielkim gęsią skórkę i łzy w oczach. Nie miałaś tak - nie wiesz jakbyś postąpiła i czy czasem nie byłabyś w depresji, to nie przeczuleie na pkt. wypadalo by jednak za cos tam go pochwalic skoro juz tu zbłądziłam, faktycznie ma cos w sobie kiedy tanczy i kiedy nie tanczy i nie wiem co, moze jeszcze tkwi mi w pamieci z czasow Kotów Witam wszystkie forumowiczki. - do tej dziurki dostają się kawałki pokarmu (nie jestem pewien, czy to ryż który wczoraj jadłem, czy jakaś biała wydzielina). [b]bogda{/b] Przelicznik:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona Gwna -> Dyskusje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin