Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona G│ˇwna www.1loahumancerama.fora.pl
Forum ILOA z Ceramy nic dodaŠ nic uj▒Š
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

2virgo-----> No, teraz juz (prawie) wszystko jasne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona G│ˇwna -> Dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 4:26, 11 Kwi 2014    Temat postu: 2virgo-----> No, teraz juz (prawie) wszystko jasne

cwiczymy dalej, ale bedziemy mic piekne brzuszki
[link widoczny dla zalogowanych]
syn Agnieszki Dygant - Xsawery trzy lata nie byłam u fryzjera ponieważ miałam traume bo fryzjerce która potrafiła robić tylko BOBA.o0
w tej chwili mam tak ladnie dobrany kolor wypelnienia i doslownie wyrzezbione te zeby, ze nie widac kompletnie ze byly leczone.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Znajomy podpowiedział mi, że można nawet sobie wybrać anestezjologa, o ile będzie wtedy dostępny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rano na wadze by┼éo 102,8!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Niestety nie okre┼Ťlono u mnie konkretrnie miana IgM- wyniki wskazuj─ů, ┼╝e jest dodatnie.
Pozdrawiam goraco!!! glodowka -czyl ity6lk owoda..... aga0211 ja po wyci─ůgni─Öciu dren├│w, i takiej ┼╝y┼éki kt├│ra trzyma┼éa ranke mia┼éam tylko cienk─ů kreseczke, a jak odpad┼éy strupki to lizna sie rozszerzy┼éa i zrobi┼é─ů czerwona. Czy to s─ů objawy jakiej┼Ť choroby? Czyzby wszyscy wrocili juz do kraju albo wybrali sie na wyspy? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] hodzaca-wiosne-rozm-43-i2994833212.html sam seks trwa 15 minut. Wtedy wg BMI zejd─Ö z oty┼éo┼Ťci na nadwag─Ö. mia┼éam tydzie┼ä przerwy ale tylko dlatego,┼╝e nie mia┼éam w domu tabletek.Apetyt w ci─ůgu tego tygodnia nie zwi─Ökszy┼é si─Ö znacz─ůco,cho─ç musz─Ö przyzna─ç, ┼╝e jad┼éam wi─Öcej-zacz─ů┼é si─Ö niestety -sezon grilowy.Moim zdaniem nerki bol─ů po L.je┼Ťli pije si─Ö zbyt ma┼éo. pozdrawiam Chcesz mie─ç ┼éadnie uniesiony, unieruchomiony, zgrabny biu┼Ťcik? Nie mia┼éam szw├│w, tylko klamerki.
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Na czym polega roznica miedzy Stediril 30 , a Gravistatem 250 ?
Dlaczego jesienna mama zdecydowana na por├│d naturalny ma si─Ö nie martwi─ç ┼╝e trzeba pomysle─ç nad awaryjnym miejscem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dok┼éadam do tego orbitrek chodakowsk─ů itp a jak robisz te ─çwiczenia?
Tez pragne sciagnac kolor z wlosow...W lutym 2006 roku rozja┼Ťni┼éam w┼éosy(mam krecone w┼éosy) rozjasniaczem i pozniej ten zabieg powtarza┼éam do takiego rezultatu,ze w┼éosy by┼éy bardzo jasne.W listopadzie i grudniu na┼éo┼╝y┼éam na nie farbe palette-czysty blond,kolor by┼é ┼éadny,ale nie pasowa┼é do mojej jasnej cery.W styczniu 2007 odechcia┼éo mi sie juz blondu,zafarbowa┼éam wiec w┼éosy na ciemny blond,ale kolor szybko sie wyp┼éukiwa┼é,potem kupi┼éam odcien z┼éotego brazu-tez sie wyp┼éuka┼é,nastepnie spodoba┼é mi sie odcien kasztanu i zafarbowa┼éam nim w┼éosy w marcu i kwietniu.(Oczywiscie o maseczkach i odzywkach na w┼éosy nie zapomina┼éam bo pewnie po takich farbowaniach mia┼éabym siano na g┼éowie...ale farby i tak robia swoje)Kolor by┼é ok,trwalszy,ale mia┼éam juz dosc farbowania.Aby nie farbowac w┼éosy juz farbami kupywa┼éam szamponetke o kolorze sredni braz,albo orzechowy braz i tak tymi szamponami co jakis czas farbowa┼éam w┼éosy jak widac by┼éo odrosty,albo kolor juz wyp┼éuka┼é sie na konc├│wkach.Podcinalam tez czesto w┼éosy,od maja praktycznie tylko je pielegnowa┼éam.No i przyszed┼é sierpien i mia┼éam dosc,odrosty by┼éy bardzo duze,u nasady w┼éosy by┼éy ciemniejsze a od ponad po┼éowy g┼éowy jasniejsze,strasznie to denerwowa┼éo i zn├│w skusi┼éam sie na farbe,tym razem-z┼éoty ┼Ťwietlisty karmel(zafarbowa┼éam ca┼éa g┼éowe,┼éacznie z tymi odrostami).Kolor sie wyr├│wna┼é.Od tamtego czasu juz niczym nie farbowa┼éam w┼éos├│w,we wrzesniu odrosty by┼éy juz przyramionach wiec je scie┼éam do d┼éugosci szyi.Jednak po tej farbie z┼éoty ┼Ťwietlisty karmel te zafarbowane odrosty pod ┼Ťwiat┼éo zrobi┼éy sie takie bordowe,w normalnym swietle w pokoju w┼éosy sa brazowe a do s┼éonca takie lekko bordowe(czerwone).W┼éosy mam teraz w super kondycji-┼Ťlicznie si─Ö kr─Öc─ů,sa mocne,nie s─ů suche i ┼Ťlicznie l┼Ťnia,ale tylko ten kolor mnie denerwuje,chcia┼éabym miec na g┼éowie jakis balayage w naturalnym kolorze blondu,ale nie wiem czy da rady zrobic mi go na moich w┼éosach.Moge wys┼éac fotke moich w┼éos├│w na maila.B┼éagam o rade.Pozdrawiam

* tipsy brokatowe
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciepło pozdrawiam poza tym lubisz te same sklepy co ja, masakra
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mysle, ze trzeba troche poszperac w internecie i znalesc jakies fajne miejsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
miałam kiedys wypadek rowerowy i upadlam na glowe...2tyg w szpitalu..zreszta pominmy to,zostala mi na czole blizna (doktor ladnie zszyla) 7cm jest to linia 7cm o grubosci z 3mm da rade usunac takie cos laserowo?
No, prosz─Ö....
[link widoczny dla zalogowanych]

O tuz kolezanka te diete zastosowala w kwietniu tego roku. [link widoczny dla zalogowanych] rejczel23-----> Twoje wynki z kolei ┼Ťwiadcz─ů o tym ┼╝e nie przechodzi┼éa┼Ť infekcji czyli jeste┼Ť nieuodporniona na ni─ů.
Czuje si─Ö dobrze i napewno pow├│rz─Ö, tylko tym razem postaram sie tak nie zwleka─ç Idea┼éem, do kt├│rego powinni┼Ťmy d─ů┼╝y─ç, jest, aby uczucie szcz─Ö┼Ťcia by┼éo maksymalnie du┼╝e i jak najd┼éu┼╝ej trwa┼éo. Ka┼╝dy wygl─ůda jak jak wygl─ůda i to nie nasza sprawa. :/ Ja jem wszystko pelnotluste tak jak stworzyla to natura - smietany, jajka, maslo i jestem szczupla, zdrowa, mam duzo energii i nigdy nie choruje. [link widoczny dla zalogowanych]
CZe┼Ť─ç napiszcie co wam si─Ö przytrafi┼éo , takiego jak w temacie topiku ? Dlatego chcialabym sie spytac czy ktos tez mial kiedys takie objawy jak ja tzn na czwarty dzien na brzuchu zaczela pojawiac mi sie wysypka tak sie nasilila ze zaatakowala mi klatke piersiowa pod pachami i podbrzusze. choc do lotow nie porywa Ma filtry wodne i filtry hypa. Nie wiem ile dok┼éadnie mam kilogram├│w do zrzucenia bo waga jest zepsu┼éa, ale oko┼éo 5-7. Lis ju┼╝ dawno pociska Smoktunowicz [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
macie gdzies zdj─Öcia z tego show?????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak w dni wolne od pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
fryzur─Ö makija┼╝ i paznokcie do ┼Ťlubu zrobili mi rewelacyjne a i cenowo nie najgorzej
[link widoczny dla zalogowanych]
skoczylam go brac przedwczoraj wieczorem czyli w czwartek a dzis w sobote zauwazylam brazowy sluz, czy to normalne???????????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi─Öki za info odno┼Ťnie przebiegu cc, moje kolezanki w wiekszo┼Ťci albo jeszcze nie maj─ů dzieci albo rodzi┼éy sn wi─Öc nie bardzo mam si─Ö kogo wypyta─ç o szczeg├│ly kt├│re mnie ineteresuj─ů. [link widoczny dla zalogowanych] W chwili obecnej formuje sie grupka najmlodszych Dzieci ktora bedzie liczyc 12-15 os├│b,dzieki czemu do kazdego Dziecka mamy indywidualne podejscie.
. znajduje jakis sposob zeby sie uwolnic czytam mase madrych ksiazek dietetycznych cwicze ale bez przesady - naprawde wszytsko zdrowo potem po kilku miechach znow wraca rozwnoczesnie mam depreche w zasadzie juz sie konczy niedlugo odstawie leki ktore podobno tez mialy dzialac na osrodek sytoci zebym tyle nie zarla ..ale d**a ..mam dosc nie chce byc znow gruba ... o wiele ┼éadniejsze! Push It to the Limit Sam marz─Ö o wyje┼║dzie do W┼éoch na sta┼ée.Od zawsze kraj ten by┼é bardzo bliski mojemu sercu i mog─Ö powiedzie─ç z r─Ök─ů na sercu,┼╝e czuj─Ö si─Ö w po┼éowie W┼éochem,cho─ç pochodzenie mam polskie.Zamierzam wyjecha─ç do Turynu,z kt├│rym to jestem emocjonalnie niezwykle zwi─ůzany.Przyczyn─ů tego jest fakt,┼╝e od zawsze jestem zagorza┼éym kibicem Juventusu.Je┼Ťli nie znacie si─Ö na pi┼éce,ale mieszkacie w stolicy Piemontu,to z pewno┼Ťci─ů wiecie o czym m├│wi─Ö.Poza tym samo miasto niezwykle mi si─Ö podoba i do tego ten widok na Alpy...Mogliby┼Ťcie przedstawi─ç kwesti─Ö mieszkania w tym mie┼Ťcie-wady,zalety i koszta i mo┼╝liwo┼Ťci znalezienia mieszkania.Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║.Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Wtedy schudlam z 67 na 61, w trzy miesiace. Zawsze mi podpowie jakich szampon├│w kosmetyk├│w uzywa─ç. B├│l nie do opisania. A ja polecam Iwonke z Verite teraz pracuje w Infinity na kolorowym 33 Wi─Öcej nie napisze bo by┼éo by to nie fair wobec tego kogo┼Ť komu to si─Ö przytrafi┼éo. Ja takowych nie mia┼éam Co wy na to?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Siema!
[link widoczny dla zalogowanych]
nie mam wrastajacego paznokcia ale tez mam problem z dzikim miesem
[link widoczny dla zalogowanych]
I tu warto zapyta─ç sie o ksi─ů┼╝eczk─Ö bo mnie np nie dali tylko z kart─ů z wynikami kazali i┼Ť─ç do lekarza medycyny pracy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] /uploads/pmore3/saucetrlmay/normal_358_1hayley_williams_para more_43.jpg ) -zamieszczam link zeby bylo wiadomo mniej wicej o co mi chodzi.Mo┼╝e o troche ostrzejszy (jak np Wiola Fiuk z 3 edycji You Can dance jak kto┼Ť ogl─ůda ) By┼éam u fryzjerki i powiedzia┼éa ┼╝e z czerwonego jest do┼Ť─ç trudno zej┼Ť─ç, jak np z czarnego.

pogate ch┼éopaki s─ů fajne !
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozprawi┼éem si─Ö z tr─ůdzikiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mieszkam w Paryzu od 3 lat, studiuje, teraz mam przymusowe wakacje z powodu strajkow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bardzo dobrze ┼╝e zrobi┼éas toksoplazmoz─Ö,chociaz to badanie jest obowi─ůzkowe i powinna ci─Ö na to skierowa─ç PANI (PAN)GINEKOLOG,ja niestety nie zrobi┼éam tego badania i poroni┼éam,naczyta┼éam si─Ö teraz troch─Ö iconieco wiem,ten antybioty uchroni ci─Ö przed poronieniem i ocali twoje male┼ästwo,co do opryszczki ,robi si─Ö tez dadanie na opryszczk─Ö ona te┼╝ jest przyczyn─ů poronie┼ä [link widoczny dla zalogowanych] No i w kt├│rym dniu ju┼╝ jeste┼Ť?
Bo s─ů r├│┼╝ne wersje ja ─çwicz z ta pani─ů https ://www.youtube.com/watch?v=mBHSM8qmmx8 i nie wiem czy ona to dobrze robi czy nogi maja by─ç nad ziemia we wszystkich ─çwiczeniach czy tylko w 6 chodzi mi o ta nog─Ö co nie pracuje czy le┼╝y na ziemi czy lekko nad. Mam 30 lat i te┼╝ dr─Ötwiej─ů i bol─ů r─Öce. loda, taki 70ml - to nie musisz mie─ç wyrzut├│w sumienia, bo to Tobie nie zaszkodzi, zatem nie musisz si─Ö katowa─ç psychicznie, ┼║le czu─ç, co z kolei wp┼éywa─ç mo┼╝e na to, ┼╝e popadasz w z┼éy nastr├│j i si─Ögasz po jedzenie. pomadka natluszczajaca? 170!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Sama jestem zdziwiona, że przy młodszym chce mi pomagać: Mam tę remingtona za 176zł. ) dyspozycyjnosci do podrozy sluzbowych, szczegolnej formy odpowiedzialnosci, itd.. hmmm . z moim chlopakiem. n.
no prosz─Ö...
pozdrowienia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No dobra to ja opowiem wam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1loahumancerama.fora.pl Strona G│ˇwna -> Dyskusje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin